EBEL Wave Staal en Goud Lady & Gent

02 Jul, 2014, 11:06 BST Van EBEL

BIEL/BIENNE, July 2, 2014 /PRNewswire/ --

De evolutie van een icoon

De in 1977 gelanceerde EBEL Sport Classic werd al snel een van bekendste design-statements binnen de horloge-industrie, met de perfecte integratie van kast en band. De unieke golfvormige schakels straalden een gevoel van beweging uit en voelden tegelijkertijd ongelooflijk soepel aan. Dit ontwerpelement zou direct karakteristiek worden voor het EBEL-merk.

Ga om het multimediapersbericht te zien naar:

In 2014 onthult EBEL een evolutionaire interpretatie van dit horloge. In de nieuwe EBEL WAVE is het DNA van de iconische golfband behouden gebleven, maar is het nieuw leven ingeblazen met modernere en meer dynamische designelementen. Het kastprofiel en de golfvormige schakels zijn meer uitgesproken en opvallend, zonder verlies van de sensuele, vloeibare lijnen en welvingen die zo emblematisch zijn voor EBEL.

Deze nieuwe collectie zal de moderne, chique vrouw en man aanspreken die zoekt naar een krachtig, maar elegant identiteitshorloge voorzien van de hoogwaardigste afwerking en details waar EBEL bekend om staat.

Het horloge is verkrijgbaar voor dames en voor heren, met een kast van respectievelijk 30 en 40 mm, en beide horloges zijn vervaardigd van edelstaal en 18-karaats geel goud.

DE WAVE OPNIEUW BEDACHT. ONTEGENZEGGELIJK EBEL.

Over EBEL

Een passie voor innnovatie en excellentie in horlogedesign heeft altijd het hart gevormd van het merk EBEL.

EBEL werd in 1911 in La Chaux-de-Fonds,Zwitserland opgericht door het echtpaar Eugene Blum en Alice Levy.En sinds de oprichting is EBEL trouw gebleven aan hun kernwaarden: de vervaardiging van hoogwaardige Zwitserse horloges waarin technische deskundigheid wordt gecombineerd met een unieke stijl.

EBEL staat bekend om haar iconische bandontwerp met de kenmerkende golfvormige schakels en blijft horloges creëren die luxe en moderne elegantie belichamen door middel van subtiele, maar voortreffelijke details.

JEROME SIEL
ILP GmbH & Co. KG
Landsberger Str. 94
80339 München
jsiel@ilp-luxury.com

CLIONA HUGI
EBEL - MGI Luxury Group S.A.
Silver Tower
Place de la Gare 2B