eCommerce onderneming - Borderlinx - kondigt deal aan met eBay wat kopers in België eenvoudig toegang biedt tot Amerikaanse markt.

16 Okt, 2008, 23:56 BST Van Borderlinx

BRUSSEL, October 16 /PRNewswire/ -- eCommerce onderneming - Borderlinx (http://www.borderlinx.com) - is gestart met het aanbieden van hun diensten aan eBay-gebruikers (http://www.ebay.be/) in België, en maakt zo het online-winkelen eenvoudiger dan ooit. Dit betekent dat eBay, 's werelds online markt, nu Borderlinx's slimme, eenvoudige consolidatie en verzenddiensten zal aanbevelen aan leden die kopen van eBay-verkopers gevestigd in de Verenigde Staten.

Borderlinx zal eBay's online-kopers een eenvoudige, bruikbare dienst aanbieden:

- eBay-leden die zich inschrijven voor een Borderlinx adres zullen in staat zijn om alle ebay.com items te kopen, zelfs die items die alleen lokale V.S. verzendopties bieden.

- eBay-leden zullen vervolgens een aan hun verbonden en uniek Borderlinx V.S. verzendadres krijgen, waar meerdere aankopen naar toe gezonden kunnen worden. De items worden geconsolideerd voor verzending naar hun thuisadres.

- eBay-leden zullen tevens in staat zijn om gebruik te maken van Borderlinx's unieke kostencalculator voor het land van bestemming, om een accurate schatting te maken van de totale kosten voor verzending, invoerrechten en belastingen. Dit zal kopers in staat stellen om een helder beeld te krijgen van potentiële besparingen wanneer alle van toepassing zijnde kosten zijn doorberekend, voordat zij hun aankoop afronden.

- wanneer eBay-kopers besluiten om hun meerdere aankopen te verzenden, zal Borderlinx niet alleen de verzending regelen, maar tevens de vaak complexe douanezaken en invoerrechten.

Neill O'Sullivan, oprichter van Borderlinx zegt: "De diensten van Borderlinx maakt wereldwijd winkelen eenvoudig en ondersteunt eBay's visie over het samenbrengen van leden en nieuwe mogelijkheden te ontdekken. Met Borderlinx hebben eBayers nu eenvoudig toegang tot het enorme potentieel van de detailhandel in de V.S. En dit zal zowel kopers in België, als verkopers in de V.S. ten goede komen."

Peter Burin, PR-manager van eBay zegt: "In dit harde economische klimaat voor zowel consumenten als ondernemingen, zien we een significante stijging van onze huidige en nieuwe leden op zoek naar de best beschikbare aanbiedingen online. Wij zijn er daarom op gericht om wereldwijd winkelen net zo eenvoudig te maken als lokaal winkelen: en Borderlinx's innovatieve dienst zal onze leden een geweldig, eenvoudig middel bieden om precies dat te doen. Daarnaast zullen ook onze eBay-verkopers die op dit moment in de V.S. gesitueerd zijn, hier profijt van hebben: Borderlinx biedt een eenvoudige service om ze bij te staan bij het benaderen van dit wereldwijde publiek."

Over Borderlinx - http://www.borderlinx.com

Borderlinx is een wereldwijde aanbieder van innovatieve eCommerce managementoplossingen, die het online-verkopers in de V.S. mogelijk maakt om aan een wereldwijde markt te verkopen, en die consumenten van over de hele wereld toegang geeft tot de beste kwaliteitsproducten voor de scherpste prijzen. Opgericht door experts in eCommerce, logistiekmanagement en internationale handel, begint Borderlinx snel erkend te worden als koploper op het gebied van wereldwijde eCommerce oplossingen. Borderlinx's hoofdkantoor zit in GB, met kantoren in België.

Over eBay Inc.

Opgericht in 1995, brengt eBay Inc. iedere dag miljoenen mensen van over de hele wereld met elkaar in contact, en biedt hen de mogelijkheid om samen nieuwe mogelijkheden te ontdekken en uit te vinden. eBay Inc. doet dit middels het aanbieden van internetplatforms naar keuze voor wereldwijde handel, betalingen en communicatie. Sinds de oprichting is eBay Inc. uitgebreid met een aantal van de grootste merknamen in de wereld, inclusief eBay, PayPal, Skype, Shopping.com, StubHub en anderen. eBay Inc. heeft haar hoofdkantoor in San Jose, Californië.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Abigail Harrison, thebluedoor (http://www.thebluedoor.com/), +44(0)1252-899969, aharrison@thebluedoor.com .

BRON Borderlinx