Een week lang kans op gratis winkelen bij iBOOD.com

26 Sep, 2006, 10:00 BST Van iBOOD.com

AMSTERDAM, Nederland, September 26 /PRNewswire/ -- iBOOD.com, de webwinkel die elke dag één speciaal geselecteerd product in een beperkte oplage aanbiedt, komt met een spectaculaire actie. In de week van 2 oktober tot en met 8 oktober kan elke ingeschreven bezoeker van de webwinkel gratis winkelen.

Dit is de eerste keer dat een dergelijke actie wordt uitgevoerd op het internet. Hiermee wil iBOOD.com nieuwe bezoekers kennis laten maken met het bijzondere concept van de website. Bezoekers kunnen tijdens de actieweek drie keer per dag gratis winkelen. Deze momenten worden slechts een half uur van tevoren aangekondigd en zijn elke dag op een ander tijdstip. Bij de inschrijving voor de gratis week wordt de deelnemer gevraagd drie e-mail adressen in te voeren, om de actie onder een zo groot mogelijk publiek te kunnen uitzetten. Er zit geen beperking op het aantal keer dat aan de momenten mee kan worden gedaan.

iBOOD, een afkorting voor Internet's Best Online Offer Daily, heeft een verkoopproces dat anders is dan van andere webwinkels. Om middernacht wordt dagelijks de nieuwe aanbieding online gezet. In de daaropvolgende 24 uur kunnen bezoekers van de site de aanbieding bestellen. De keuze is eenvoudig: ik neem het product, of ik neem het niet.

Het assortiment van iBOOD loopt uiteen van elektronica, hippe gadgets en huishoudelijke apparatuur. Ook in de gratis week lopen de producttypen uiteen, om elke bezoekers aan te kunnen spreken. Naast producten bestellen kan de bezoeker, als member op het achterliggende forum, ook discussiëren en ervaringen uitwisselen over de aanbieding van de dag.

De website iBOOD.com is een jaar geleden gelanceerd en ondertussen is het concept uitgerold in 19 landen. De website biedt zijn producten aan in heel Europa en werkt voor deze actie samen met onder andere breedband.Telenet.be, Ebuddy.com en 2dehands.nl.

Over Silver Ocean B.V.

iBOOD.com is onderdeel van Silver Ocean BV. Naast iBOOD.com is eerder ook Xbeam.nl gelanceerd door Silver Ocean. Voor iBOOD.com zijn de verwachtingen om binnen twee jaar tot de vijf grootste webshops binnen Europa te behoren. Er wordt verwacht een omzet van 12 miljoen euro te behalen.

Website: http://www.ibood.com

BRON iBOOD.com