Eerste officiële Andy Hug website

16 Aug, 2005, 10:00 BST Van Andy Hug Ltd

BAAR, Zwitserland, August 16 /PRNewswire/ -- De eerste officiële website over de vechtsportlegende Andy Hug is nu online. De website is beschikbaar in het Engels, Japans en Duits.

www.andyhug.com

www.andyhug.jp

www.andyhug.ch

De website is een weerspiegeling van het leven van Andy Hug en zijn verdiensten. Op de talloze pagina's wordt er een overzicht gegeven van zijn leven als vechtsporter en er wordt ook, door middel van foto's en verhalen, een overzicht gegeven van zijn unieke carrière. Tijdens zijn leven waren de mensen gefascineerd door zijn behulpzame en zachtaardig karakter in combinatie met een vechtersmentaliteit en een vastberadenheid - eigenschappen die hem, na zijn dood op 24 augustus 2000, tot een mythe maakte.

"Het is de laatste vijf jaar mijn wens geweest om een website op te richten voor diegene die Andy aanbaden en bewonderden. Ik ben er erg trots op dat deze wens nu eindelijk is uitgekomen," aldus Ilona Hug, weduwe van de overleden vechtsporter.

Andy Hug Ltd
    Mr Rolf Siegrist