Emailvision maakt een einde aan 'verzend en wacht af' syndroom

17 Jun, 2009, 17:00 BST Van Emailvision

AMSTERDAM, June 17 /PRNewswire/ --

- Emailvision is de eerste e-mailserviceprovider met een geïntegreerde multi-variabele testservice (MVT) voor e-mail

Marketeers kunnen nu automatisch de meest doeltreffende en relevante content voor e-mailmarketingcampagnes testen, optimaliseren en uitrollen.

Emailvision, wereldleider in e-mailmarketingsoftware als dienstverlening, biedt nu realtime multi-variable testing (MVT) voor e-mailmarketingcampagnes.

Dit betekent dat marketeers vele verschillende creatieve en inhoudelijke variabelen automatisch kunnen testen, zodat het eindresultaat van de eerste keer goed is. Verschillende afbeeldingen in de e-mail worden getest. En de meest succesvolle combinatie wordt automatisch gebruikt, nadat een statistisch geldig deel van de doelgroep gereageerd heeft op de e-mailcampagne. Hierdoor nemen de relevantie van de content, de respons en de inkomsten onmiddellijk toe.

Marketeers hebben ook toegang tot realtime responsrapporten, om beter te begrijpen welk element van een campagne voor de beste resultaten zorgt.

"Veel van onze klanten gebruikten MVT om hun websites en landingspagina's te optimaliseren. Nu kunnen ze het testen en het optimaliseren van hun e-mailmarketingcampagnes automatiseren", zegt Nick Heys, oprichter en CEO van Emailvision. "Onze klanten die deze nieuwe service zijn gaan gebruiken, zagen hun inkomsten meteen met 20 procent toenemen."

Over Emailvision (http://www.emailvision.nl)

Emailvision is een mondiale markt- en technologie leider op het vlak van on-demand software voor email marketing. Het paradepaardje van de producten van Emailvision, Campaign CommanderTM, heeft zich opgewerkt tot de standaard software service bij E-commerce bedrijven en de uitgevers. Emailvision heeft een personeelsbestand van meer dan 200 personen en kantoren op de belangrijkste markten.

Emailvision is genoteerd op de Euronext Paris Alternext markt - ISIN code: FR0004168045/MNEMO: ALEMV

Emailvision
    Jacques Prothon