Embraer breidt zijn verkoopteam Executive Jets uit

03 Mei, 2006, 02:39 BST Van Empresa Brasileira de Aeronautica S.A.

SAO JOSE DOS CAMPOS, Brazilië, May 3 /PRNewswire/ --

- Groep geleid door Colin Steven, Vice-President, Marketing en Sales -- Europa, Afrika en Midden-Oosten

Embraer (NYSE: ERJ) (Bovespa: EMBR3 EMBR4) kondigde vandaag aan dat het de implementatie van zijn verkoopteam voor Europa, Midden-Oosten en Afrika volledig heeft voltooid. Dit ligt in het verlengde van de voortdurende betrokkenheid van het Bedrijf om de uitbreiding van zijn productenportfolio te ondersteunen met een eersteklas ondersteuningsteam voor verkoop en klanten.

Sinds maart 2005 heeft Embraer, onder leiding van Luis Carlos Affonso, Senior Vice-President, Executive Jets, zijn Executive Jets-organisatie geherstructureerd. De benoeming van Colin Steven als Vice-President, Marketing en Sales -- Europa, Afrika en Midden-Oosten, later in het jaar, heeft het team versterkt. Een nieuwe structuur voor die regio is nu geografisch in sectoren opgedeeld en in sommige gebieden staan Regional Sales Directors in dienst van specifieke producten, als volgt:

-- Simon Burrows voor Noord-Europa;
    -- Robert Posselt, Phenom 100 en Phenom 300, voor Midden-Europa;
    -- Neil Patton voor Midden- en Oost-Europa;
    -- Lynton Van Aswegen voor Afrika;
    -- Tony Fitzpatrick voor het Midden-Oosten;
    -- Nikolay Goloviznin voor Rusland.

De regionale toewijzingen van de verkooporganisatie zijn te bekijken op de website van Embraer op http://www.embraerexecutivejets.com .

Embraer Image Gallery

Bezoek de Embraer Image Gallery op http://www.embraer.com .

Over Embraer

Embraer (NYSE: ERJ) (Bovespa: EMBR3 EMBR4) (Empresa Brasileira de Aeronautica S.A.) is 's werelds toonaangevende producent van commerciële jets tot aan 110 stoelen, met 36 jaar ervaring in het ontwerpen, ontwikkelen, produceren, verkopen en leveren van after sales-steun aan vliegtuigen voor de wereldwijde markten voor luchtvaart, management, en defensie en overheden. Het hoofdkantoor staat in Sao Jose dos Campos, in de staat Sao Paulo en het Bedrijf heeft kantoren en bases voor klantendiensten in de Verenigde Staten, Frankrijk, Portugal, China en Singapore. Embraer is één van de toonaangevende exportbedrijven van Brazilië. Vanaf 31 maart 2006 had Embraer een totale werkkracht van 17.144 mensen en de ordernalevering van de firma bedroeg in totaal $10,4 miljard.

Dit document kan projecties, verklaringen en schattingen bevatten, die betrekking hebben op omstandigheden of gebeurtenissen die nog plaats moeten vinden. Die projecties en schattingen zijn grotendeels gebaseerd op huidige verwachtingen, voorspellingen voor toekomstige gebeurtenissen en financiële tendensen die van invloed zijn op de zaken van het Bedrijf. Die schattingen zijn onderhevig aan risico's, onzekerheden en veronderstellingen die onder andere omvatten: algemene economische, politieke en handelsvoorwaarden in Brazilië en in die markten waar het Bedrijf zaken doet; verwachtingen voor trends in de industrie; de investeringsplannen van het Bedrijf; zijn capaciteit om producten te ontwikkelen en te leveren op de eerder afgesproken data, en bestaande en toekomstige overheidsbepalingen. De woorden "geloven," "kunnen," "in staat zijn," "in staat zullen zijn," "van plan zijn," "continueren," "anticiperen," "verwachten" en andere vergelijkbare termen zouden mogelijkheden moeten vaststellen. Het Bedrijf voelt zich niet verplicht om updates te publiceren of om schattingen te wijzigen vanwege nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of andere feiten. Met het oog op de inherente risico's en onzekerheden, hoeven zulke schattingen, gebeurtenissen en omstandigheden niet plaats te vinden. De eigenlijke resultaten kunnen daarom substantieel verschillen van die eerder zijn gepubliceerd als verwachtingen van het Bedrijf.

Website: http://www.embraer.com.br

BRON Empresa Brasileira de Aeronautica S.A.