Engagement voor dakloze kinderen - iedereen kan helpen! 10 PrintCarrier.com-vestigingen in 10 landen willen 10 huizen financieren voor dakloze kinderen en hun familie in Mongolië

18 Dec, 2006, 11:28 GMT Van PrintCarrier

BOXMEER, Nederland, December 18 /PRNewswire/ -- In samenwerking met de hulporganisatie voor kinderen World Vision wil PrintCarrier.com kinderen uit arme families in Mongolië financieel ondersteunen. 10 vestigingen in 10 landen (België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Nederland, Italië, Oostenrijk, Spanje en Zwitserland) willen minstens 10 huizen financieren en zetten zich van 1 december 2006 tot en met 8 april 2007 volledig in om deze actie tot een succes te brengen. Met dit project krijgen families die dringend een thuis nodig hebben een woning. Een beschermend en warm onderkomen is immers van levensbelang, hoewel het voor vele Mongolen een droom blijft.

Voor elke bestelling van een nieuwe klant sponsort de firma 2,00 EURO aan World Vision. Daarenboven werkt het PrintCarrier.com-team in de kerstperiode een uur langer. De verdienste van dit extra uur gaat integraal naar het project. Voor de eerste keer is er ook, voor iedereen die dat wil, de mogelijkheid om via het systeem van de webshop vrije giften te doen. "Van in het begin ook sociale verantwoordelijkheid opnemen was zeer belangrijk voor mij," aldus Günter Makowski, die in 2004 PrintCarrier.com opgericht heeft. Naast klanten en medewerkers steunen ook partners en vrienden van de firma de actie. Geïnteresseerden kunnen meer informatie verkrijgen onder het nummer 0485-47-19-19. Met Pasen wordt het ingezamelde geld samen met een lijst van de sponsoren aan World Vision overhandigd.

In 2004 werd de firma opgericht door Günter Makowski, die na zijn humaniora en studies (Handelswetenschappen / o.a. master aan de gerenommeerde Franse elite-universiteit ESSEC - Grande Ecole) eerst als Business Consultant bij de het consultancy en accountancy bureau PricewaterhouseCoopers (PwC) werkzaam was.

Informatie en beeldmateriaal:

PrintCarrier Germany