EquiLend Trade2O Service Suite gaat samenwerken met Data Explorers

25 Jun, 2009, 10:00 BST Van EquiLend

$codeDebug.log("output array of get country targets countryT

NEW YORK en LONDEN, June 25 /PRNewswire/ --

EquiLend heeft vandaag bekendgemaakt dat haar Trade2O Service Suite gegevens zal gaan aanbieden die geleverd wordt door Data Explorers, een indicatie gevend van de meest verstrekte effectenleningen uit een verzameling van meer dan 15.000 aandelen wereldwijd.

Brian Lamb, algemeen directeur van EquiLend zegt: "We zijn blij dat we in staat zijn onze handelscliënten direct toegang te kunnen geven tot unieke, zelf gegenereerde gegevens van Data Explorers. Cliënten van Equilend die onze Trade2O-dienst gebruiken, zullen via de Trade20-interface toegang hebben tot de gegevens van Data Explorers." De informatie inventariseert instrumenten die het hoogste aantal aandelen hebben op een lening als percentage van het totaal aantal uitstaande aandelen, ook wel de Data Explorers Short Score (DSS) genoemd.

Lamb voegt daaraan toe: "Deze toevoeging blijft de handelsdiensten die we aan onze cliënten aanbieden versterken. Door handelaren een geïntegreerde oplossing te bieden van veilige marktgegevens met directe verwerking, blijft Trade2O zich ontwikkelen ten goede van de financiële handelsgemeenschap."

Donal Smith, algemeen directeur van Data Explorers, zegt: "We zijn erg blij dat we deze samenwerking beginnen met EquiLend door hun klanten toegang te geven tot de meest uitgebreide, snelle inzichten op de internationale securities lendingmarkt die overal beschikbaar zijn. Ons aanbod van meer dan 3 miljoen dagelijkse transacties geeft handelaren een ongeëvenaard inzicht."

Over Data Explorers

Data Explorers (www.dataexplorers.com) is gevestigd in New York en Londen en is 's werelds meest complete bron voor data, analyses en inzicht in short-selling en financiering van effecten. De unieke gegevens van Data Explorers worden dagelijks gevoed door securities lendingkantoren van de belangrijkste internationale kredietverschaffers. Data Explorers is the voornaamste bron voor financiële instituten en versterkt besluitvorming met internationale short-side-informatie.

Blog: dataexplorers.com/news
    Twitter: twitter.com/dataexplorers

Video: dataexplorers.com/daily-briefing
    LinkedIn: linkedin.com/companies/data-explorers

VK: +44(0)207-264-7600 | VS: +1-212-710-2210 | support@dataexplorers.com

www.dataexplorers.com

75 Rockefeller Plaza, New York, NY, 10019, VS
    2 Seething Lane, Londen, EC3N 4AT, VK

Over EquiLend

EquiLend is de leidende leverancier van handelsdiensten voor de financiële effectenmarkt. Dankzij het robuuste pakket aan geautomatiseerde handelsinstrumenten van EquiLend, kunnen klanten hun bedrijven zeer efficiënt afstemmen in alle financiële effectenmarkten wereldwijd. Het EquiLendplatform , dat door kredietnemers en kredietverstrekkers uit de hele wereld wordt gebruikt, automatiseert voorheen handmatige handels- en nabeursprocessen. Door de complete oplossingen van EquiLend te gebruiken worden risico's op potentiële fouten verminderd, worden dure beveiligde, zgn. tunnel-internetverbindingen, onnodig en kunnen kosten omlaag gebracht worden. Bedrijven kunnen zo meer middelen aanwenden om hun bedrijf en handelsvolumes uit te breiden zonder extra kosten te maken. Dit maakt het EquiLendplatform een kosteneffectieve keuze voor alle organisaties, klein en groot.

www.equilend.com

EquiLend LLC en EquiLend Europe Limited zijn dochterondernemingen van EquiLend Holdings LLC (gezamenlijk "EquiLend"). EquiLend LLC is lid van de FINRA en de SIPC. EquiLend Europe Limited is gemachtigd en geregeld door de Financial Services Authority. Alle diensten die aangeboden worden door EquiLend worden aangeboden via EquiLend LLC en EquiLend Europe Limited. EquiLend en het merk EquiLend zijn beschermd in de Verenigde Staten en in landen over de hele wereld.

BRON EquiLend