Euro RSCG Worldwide is het Grootste Mondiale Advertentiebureau

01 Dec, 2006, 12:58 GMT Van Euro RSCG Worldwide

NEW YORK, December 1 /PRNewswire/ --

- Bevindingen in Jaarlijks Verslag van Advertising Age Laten Zien Dat Nieuwe Bedrijfssuccessen Over het Gehele Wereldwijde Netwerk het Bureau Naar Toppositie Hebben Gebracht

Euro RSCG Worldwide is vandaag het grootste mondiale advertentiebureau, gemeten naar het aantal rekeningen. Euro RSCG Worldwide, dat derde stond in het Wereldwijde Markthandelaren Verslag van 2005, is gestegen op de lijst van dit jaar, deels vanwege een significante uitbreiding van zaken met het in het Verenigd Koninkrijk gevestigde schoonmaakmerk Reckitt Benckiser, alsmede vanwege de groei in de Latijns-Amerikaanse en Chinese markten. Euro RSCG Worldwide heeft wereldwijd 75 rekeningen en 1.346 opdrachten waarmee het bureaus zoals Ogilvy & Mather, McCann Erickson Worldwide, Grey Worldwide en BBDO Worldwide overtreft, die gezamenlijk de top vijf bureaus vormen volgens de door Advertising Age deze maand bekend gemaakte cijfers.

Van de Top 100 Wereldwijde Markthandelaren genoemd in het verslag, geplaatst op www.AdAge.com, verzorgt Euro RSCG Worldwide de publiciteit voor 10 van deze merken: Ford Motor Co., Reckitt Benckiser, Danone Group, PSA Peugeot Citroen, Citigroup, Bayer, Schering-Plough Corp., LG Group, Carrefour en Sanofi-Aventis. Voor deze verantwoordelijkheden wordt zorg gedragen vanuit meerdere kantoren over Euro RSCG's mondiale netwerk, dat steunpunten heeft in Noord-Amerika, Latijns-Amerika, Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië, Australië en de eilanden in de Stille Oceaan.

"Ik ben enorm trots op ons talent over de hele wereld en op ons vermogen om zowel financieel als creatief gezien te groeien", zei David Jones, Algemeen Directeur van Euro RSCG Worldwide. "De grote ambities die we al hebben bereikt zijn een teken van verder succes dat zal komen."

Jones vervolgde: "Terwijl onze kantoren in New York, Londen en Parijs de meeste aandacht neigen op te eisen, is Latijns-Amerika in feite één van onze beste uitvoerders. Regionaal Directeur Ricardo Monteiro heeft Euro RSCG geleid bij het winnen van 25 internationale en 45 lokale prijzen in 2006. Ook China dreunt door voor ons, dat is waarom we 's werelds grootste full-time field marketing kracht van zo'n 30 duizend werknemers hebben verworven in China alleen."

Advertising Age publiceert jaarlijks een lijst van de Top 100 Wereldwijde Markthandelaren. Het volledige verslag van 2006, gepubliceerd op www.AdAge.com, stelt de globale rekeningen van 22 van de grootste mondiale advertentiebureaus op.

Euro RSCG Worldwide, een vooraanstaand geïntegreerd marketing communicatiebedrijf, heeft 233 vestigingen in 75 landen verspreid over Europa, Noord-Amerika, Latijns-Amerika en Oost-Azië. Euro RSCG biedt cliënten wereldwijd, regionaal en lokaal publiciteits- en marketingservices, corporate communicatie en interactieve oplossingen. De cliënten van het bedrijf zijn o.a. Airbus, Air France, BNP Paribas, Capgemini, Charles Schwab, Danone Group, Diageo, IBM, Jaguar, L'Oreal, LVMH Louis Vuitton, PSA Peugeot Citroen, Reckitt Benckiser, sanofi-aventis, Schering-Plough, Verizon, en Volvo. Euro RSCG Worldwide, gevestigd in New York, is de grootste divisie van Havas, een wereldleider op het gebied van communicatie (Euronext Paris SA: HAV.PA).

Website: http://www.AdAge.com

BRON Euro RSCG Worldwide