FAGE TOTAL Yoghurt maakt winnaars Mamma Mia-wedstrijd bekend

16 Apr, 2009, 06:50 BST Van FAGE S.A

ATHENE, April 16 /PRNewswire/ -- TOTAL yoghurt en FAGE, de grootste zuivelproducent in Griekenland, mzken met trots de winnaars van de "Mamma Mia the Movie"-wedstrijd bekend: http://www.totalmammamia.com/

Afgelopen zomer nodigde TOTAL yoghurt & Mamma Mia! the Movie de consument uit om deel te nemen aan de spannende wedstrijd die in een aantal Europese landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Nederland, België, Duitsland, en Denemarken, zou worden gehouden.

Klik op de volgende link om het persbericht met multimedia te bekijken:

(http://www.prnewswire.com/mnr/fage/33584/)

De wedstrijd was gebaseerd op een mysterie dat opgelost moest worden. Het mysterie was de vraag: "Hoeveel liter melk is er nodig om één liter TOTAL yoghurt te maken?"

En het antwoord luidt: "FAGE gebruikt ongeveer vier liter van de beste kwaliteit verse koemelk voor één liter TOTAL yoghurt!"

Er was een groot aantal deelnemers aan de wedstrijd en velen gaven het juiste antwoord op deze vraag. Er werden 61 mensen uit ieder land gekozen dit die nu de vruchten plukken van hun kennis van FAGE TOTAL.

TOTAL yoghurt komt uit een land met veel prachtige eilanden; een land waar miljoenen mensen ieder jaar de zon, de zee, en natuurlijk hun favoriete TOTAL yoghurt komen "proeven"! FAGE biedt met trots de vijf grote winnaars de gelegenheid om de mystiek van het eiland Santorini te ervaren. Daarnaast ontvangen 300 winnaars de zomerstrandsets en de CD-soundtrack van de film "Mamma Mia! The Movie"!

Over FAGE S.A

FAGE's missie is om producten van hoge kwaliteit te produceren. Dit wordt duidelijk onderstreept door het motto van het bedrijf: "Wij zullen nooit een product maken dat we niet aan onze kinderen zouden geven" (http://www.fage.gr )

Een van de meest opmerkelijke prestaties van FAGE is de introductie van TOTAL Griekse yoghurt op de Europese markt. TOTAL yoghurt van FAGE was de eerste gezeefde yoghurt die met succes werd gelanceerd in Europa.

De yoghurt en kaas van FAGE worden vandaag de dag in 27 landen genoten en worden in 20.000 winkels op vier continenten verkocht.

Opmerkingen voor redacteuren

In België zijn de TOTAL-producten exclusief verkrijgbaar bij de supermarktwinkels van DELHAIZE!

In Duitsland zijn de TOTAL-producten verkrijgbaar in bijna alle grote supermarktketens.

In Denemarken zijn de TOTAL-producten verkrijgbaar bij de supermarkten van DANSK, FØTEX, en BILKA. In Nederland zijn de TOTAL-producten verkrijgbaar bij de Albert Heijn en de Makro. In het Verenigd Koninkrijk zijn de TOTAL-producten verkrijgbaar bij de supermarkten van Tesco, Sainsbury's, ASDA (Wal-Mart), Morrisons en Waitrose.

BRON FAGE S.A