Fannie Mae Aflossing

17 Okt, 2006, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 17 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de hoofdsom aangegeven op de navolgende effectenemissies aflossen op de hieronder aangegeven aflossingsdata. De aflossingsprijs is gelijk aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, vermeerderd met de opgelopen rente tot aan de aflossingsdatum:

(Alle valuta in Amerikaanse dollars)

Hoofdsom     Effect   Rente      Expiratie    CUSIP      Aflossings
                 Type     Voet       Datum                   Datum

$25.000.000  MTN      6,100%     27 april   3136F0GQ9    27 oktober
                                        2011                    2006
    $35.000.000  MTN      6,150%     27 juli    3136F7R41    27 oktober
                                        2015                    2006

Fannie Mae is een bedrijf dat staat genoteerd op de beurs van New York. Het opereert in uitvoering van een federaal statuut. Fannie Mae wil middels zijn "American Dream Commitment" de huizenmarkt toegankelijker maken voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen, het huiseigendom percentage onder minderheidsgroeperingen verhogen tot 55 procent, huiseigendom en het huren van woningen een succes maken voor miljoenen families die het risico lopen hun huizen te verliezen en het het aanbod uitbreiden van betaalbare huizen waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het Internet op http://www.fanniemae.com.

Web site: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae