Fannie Mae Aflossing

31 Okt, 2006, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 31 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de hoofdsom aangegeven op de navolgende effectenemissies aflossen op de hieronder aangegeven aflossingsdata. De aflossingsprijs is gelijk aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, vermeerderd met de opgelopen rente tot aan de aflossingsdatum:

Hoofdsom        Effect    Rentevoet  Expiratie    CUSIP      Aflossings
                    Type                 Datum                   Datum

US$25.000.000   MTNR      3,250%     10 augustus  3136F54A6  10 november
                                           2010                    2006
    US$25.000.000   MTN       6,500%     10 augustus  3136F7U39  10 november
                                           2016                    2006

Fannie Mae is een bedrijf dat staat genoteerd op de beurs van New York. Het opereert in uitvoering van een federaal statuut. Fannie Mae wil middels zijn "American Dream Commitment" de huizenmarkt toegankelijker maken voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen, het huiseigendom percentage onder minderheidsgroeperingen verhogen tot 55 procent, huiseigendom en het huren van woningen een succes maken voor miljoenen families die het risico lopen hun huizen te verliezen en het het aanbod uitbreiden van betaalbare huizen waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het Internet op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae