Fannie Mae Aflossing

15 Nov, 2006, 14:00 GMT Van Fannie Mae

$codeDebug.log("output array of get country targets countryT

WASHINGTON, November 15 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de hoofdsom aangegeven op de navolgende effectenemissies aflossen op de hieronder aangegeven aflossingsdata. De aflossingsprijs is gelijk aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, vermeerderd met de opgelopen rente tot aan de aflossingsdatum:

Hoofdsom        Effect   Rente    Expiratie     CUSIP        Aflossings
                    Type     Voet     Datum                      Datum
    US$50.000.000   MTN      8,000%   25 augustus   3136F7KE6    25 november
                                       2010                       2006
    US$ 7.427.000   FINS     4,250%   24 augustus   3136F4CA0    27 november
                                       2018                       2006

Fannie Mae is een bedrijf dat staat genoteerd op de beurs van New York. Het opereert in uitvoering van een federaal statuut. Fannie Mae wil middels haar "American Dream Commitment" de huizenmarkt toegankelijker maken voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen, het huiseigendom percentage onder minderheidsgroeperingen verhogen tot 55 procent, huiseigendom en het huren van woningen een succes maken voor miljoenen families die het risico lopen hun huizen te verliezen en het het aanbod uitbreiden van betaalbare huizen waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het Internet op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae