Fannie Mae Aflossing

20 Dec, 2006, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, December 20 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de hoofdsom aangegeven op de navolgende effectenemissie aflossen op de hieronder aangegeven aflossingsdata. De aflossingsprijs is gelijk aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, vermeerderd met de opgelopen rente tot aan de aflossingsdatum:

Hoofdsom       Effect  Rentevoet   Expiratie     CUSIP      Aflossing
                    Type                 Datum                    Datum

US$18.000.000   MTN     5,500%     30 maart,   3136F7WP8   30 december,
                                         2021                     2006
    US$25.000.000   MTN     5,150%    29 december, 3136F7RQ2    2 januari,
                                         2025                     2007

Fannie Mae is een bedrijf dat staat genoteerd op de beurs van New York. Het opereert in uitvoering van een federaal statuut. Fannie Mae wil middels haar "American Dream Commitment" de huizenmarkt toegankelijker maken voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen, het huiseigendom percentage onder minderheidsgroeperingen verhogen tot 55 procent, huiseigendom en het huren van woningen een succes maken voor miljoenen families die het risico lopen hun huizen te verliezen en het aanbod uitbreiden van betaalbare huizen waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het Internet op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae