Fannie Mae Aflossing

27 Okt, 2006, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 27 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de aangegeven hoofdsom aflossen van de volgende veiligheidskwesties op de hieronder aangegeven aflossingsdata tegen een aflossingsprijs die gelijk staat aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, plus daarop toegenomen rente tot de datum van aflossing:

Hoofdsom        Type         Rente-   Verval-      CUSIP      Aflossings-
                    veiligheid   voet     datum                   datum

US$50.000.000   MTN          6,000%   27 april     3136F7YY7  6 november
                                           2011                    2006
    US$300.000.000  MTN          5,620%   4 september  31359MV75  7 november
                                           2007                    2006

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert op grond van een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar dat het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae