Fannie Mae Aflossing

12 Okt, 2006, 15:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 12 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal het hoofdbedrag aangegeven op de volgende effectenuitgifte aflossen op de aflossingsdata zoals hieronder aangegeven, ter waarde van een aflossingsprijs gelijk aan 100 procent van het hoofdbedrag, plus daarop de opgelopen rente tot aan de aflossingsdatum:

Hoofd            Effect   Rente      Afloop      CUSIP       Aflossings
    Bedrag           Type     Tarief      Datum                   Datum

US$ 25.000.000   MTN      4,000%    22 oktober, 3136F4KW3    22 oktober,
                                         2015                     2006

Fannie Mae is een New York's beurshandel bedrijf. Het opereert in uitvoering van een federale wet. Fannie Mae heeft middels zijn American Dream Commitment beloofd om het huiseigendom voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen toegankelijker te maken; om het minderheids huiseigendom percentage te verhogen naar 55 procent; huiseigendom en het huren van woningen een succes te maken voor miljoenen families die het risico lopen hun huizen te verliezen; en het uitbreiden van het aanbod van veroorloofbare huizen uitbreiden waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het Internet op http://www.fanniemae.com.

Web site: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae