Fannie Mae Aflossing

01 Nov, 2006, 14:00 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, November 1 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) zal de hoofdsom aangegeven op de navolgende effectenemissies aflossen op de hieronder aangegeven aflossingsdata. De aflossingsprijs is gelijk aan 100 procent van de afgeloste hoofdsom, vermeerderd met de opgelopen rente tot aan de aflossingsdatum:

Hoofdsom       Effect   Rentevoet   Expiratie     CUSIP     Aflossings
                    Type                 Datum                    Datum

US$25,000,000   MTN     5,650 %   15 mei, 2009  3136F7ZR1  13 november,
                                                                   2006
    US$50,000,000   MTN     6,650 %   17 mei, 2021  3136F7ZS9  13 november,
                                                                   2006

Fannie Mae is een bedrijf dat staat genoteerd op de beurs van New York. Het opereert in uitvoering van een federaal statuut. Fannie Mae wil middels zijn "American Dream Commitment" de huizenmarkt toegankelijker maken voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen, het huiseigendom percentage onder minderheidsgroeperingen verhogen tot 55 procent, huiseigendom en het huren van woningen een succes maken voor miljoenen families die het risico lopen hun huizen te verliezen en het het aanbod uitbreiden van betaalbare huizen waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het Internet op http://www.fanniemae.com.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae