Fannie Mae kondig aanbieding aan van nieuwe emissie van Benchmark Notes(R) met een looptijd van 2 jaar

08 Okt, 2009, 16:59 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 8 /PRNewswire/ --

Hierna volgen de details van de emissies van Fannie Mae (NYSE: FNM):

2 jaar
    Datum vaststelling
    emissiekoers                 8 oktober 2009
    ------------------           --------------
    Betalingsdatum               9 oktober 2009
    --------------               --------------
    Vervaldatum                  23 november 2011
    -----------                  ----------------
    Omvang emissie               n.n.b.
    --------------               ------
    Coupon                       n.n.b.
    ------                       ------
    Betaaldata                   Jaarlijks op 23 november en 23 mei,
                                 met ingang van 23 november 2009
    ----------                   -----------------------------------
    CUSIP                        31398AZN5
    -----                        ---------
    Notering                     Een aanvraag wordt ingediend voor notering
                                 van de effecten op de EuroMTF-markt van de
                                 Luxemburgse effectenbeurs
    --------                     ------------------------------------------

De leden van het bankensyndicaat zijn Banc of America Securities, Citigroup Global Markets Inc., en J.P. Morgan & Co. Co-managers zijn onder andere Barclays Capital Inc., FTN Financial Capital Markets, Goldman Sachs & Co., Mischler Financial Group, en S.A. Ramirez & Co., Inc.

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

BRON Fannie Mae