Fannie Mae kondigt een nieuwe emissie aan van Benchmark Notes(R) op 3 jaar aan

04 Maa, 2008, 00:01 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 4 /PRNewswire/ --

Hierna volgen de details van de emissies van Fannie Mae (NYSE: FNM):

Op 3 jaar
    Datum vaststelling van emissiekoers  5 maart 2008
    Betalingsdatum                       7 maart 2008
    Vervaldatum                          11 april 2011
    Grootte van emissie                  US$ 3 miljard
    Coupon                               te bepalen
    Uitkeringsdata                       Jaarlijks op 11 april en 11
                                         oktober, beginnend op 11 april
    CUSIP                                31398APG1
    Notering                             Een aanvraag wordt ingediend om de
                                         effecten te noteren op de
                                         EuroMTF-markt van de Luxemburgse
                                         effectenbeurs

De leden van het bankensyndicaat zijn Barclays Capital Inc., Deutsche Bank Securities Inc. en Goldman Sachs & Co. Co-lead managers zijn onder andere HSBC Securities (USA) Inc., J.P. Morgan Securities Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities, Morgan Stanley & Co. en UBS Securities LLC. Er is een benoemde verkoopgroep bestaande uit acht andere makelaars.

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. 2008 is het zeventigste jaar waarin we onze diensten aanbieden op de Amerikaanse huizenmarkt. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae van 19 maart 2007. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae