Fannie Mae kondigt een nieuwe emissie van Benchmark Notes(R) op 2 jaar aan

08 Apr, 2009, 03:58 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, April 8 /PRNewswire/ --

Hierna volgen de details van de emissies van Fannie Mae (NYSE: FNM):

Op 2 jaar
    Datum vaststelling emissiekoers 8 april 2009
    Betalingsdatum                  9 april 2009
    Vervaldatum                     28 april 2011
    Grootte van emissie             Te bepalen
    Coupon                          Te bepalen
    Uitkeringsdata                  Jaarlijks op 28 april en 28 oktober,
                                     beginnend op 28 april 2009
    CUSIP                           31398AWQ1
    Notering                        Een aanvraag wordt ingediend voor
                                     notering van de effecten op de
                                     EuroMTF-markt van de Luxemburgse
                                     Effectenbeurs

De leden van het bankensyndicaat zijn Barclays Capital Inc., Credit Suisse Securities (USA) LLC en Goldman Sachs & Co. Co-lead managers zijn onder andere FTN Financial Capital Markets, HSBC Securities (USA) Inc., Jefferies & Company, Inc. en Morgan Stanley & Co.

Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om de liquiditeit van de hypotheekmarkt de verbeteren door fondsen aan hypotheekbankiers en andere kredietverstrekkers te leveren zodat huizenkopers van hen kunnen lenen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

BRON Fannie Mae