Fannie Mae kondigt een nieuwe emissie van Benchmark Notes(R) op 3 jaar aan

02 Apr, 2009, 03:08 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, April 2 /PRNewswire/ --

Hierna volgen de details van de emissies van Fannie Mae (NYSE: FNM):

Op 3 jaar
    Datum vaststelling van emissiekoers  2 april 2009
    Betalingsdatum                       3 april 2009
    Vervaldatum                          20 april 2012
    Grootte van emissie                  Te bepalen
    Coupon                               Te bepalen
    Uitkeringsdata                       Jaarlijks op 20 april en 20 oktober,
                                          beginnend op 20 april 2009
    CUSIP                                31398AWK4
    Notering                             Een aanvraag wordt ingediend voor
                                          notering van de effecten op de
                                          EuroMTF-markt van de Luxemburgse
                                          Effectenbeurs

De leden van het bankensyndicaat zijn Barclays Capital Inc., Deutsche Bank Securities Inc., en J.P. Morgan & Co. Co-lead managers zijn onder andere Cabrera Capital Markets LLC, Credit Suisse Securities (USA) LLC, FTN Financial Capital Markets en Morgan Stanley & Co.

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

BRON Fannie Mae