Fannie Mae kondigt nieuwe emissie van Benchmark Notes(R) op 2 jaar aan.

10 Sep, 2008, 12:52 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, September 10 /PRNewswire/ --

Hierna volgen de details van de emissie van Fannie Mae (NYSE: FNM):

Op 2 jaar
    Datum vaststelling emissiekoers   10 september 2008
    Betalingsdatum                    12 september 2008
    Vervaldatum                       12 oktober 2010
    Omvang van emissie                Te bepalen
    Coupon                            Te bepalen
    Uitkeringsdata                    Jaarlijks op 12 oktober en 12
                                      april, beginnend op 12 oktober
    CUSIP                             31398ATZ5
    Notering                          Een aanvraag wordt ingediend om
                                      de effecten te noteren op de
                                      EuroMTF-markt van de
                                      Luxemburgse effectenbeurs

De leden van het bankensyndicaat zijn Citigroup Global Markets Inc. en J.P. Morgan Securities Inc. Co-lead managers zijn Deutsche Bank Securities Inc., Goldman Sachs & Co. en UBS Securities LLC.

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. 2008 is het zeventigste jaar waarin we onze diensten aanbieden op de Amerikaanse huizenmarkt. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae