Fannie Mae kondigt nieuwe uitgifte aan van 2-jarige Benchmark Notes(R) op 4 april 2012 en veiling (heropening) van 5-jarige Benchmark Notes op 20 november 2014

26 Feb, 2010, 02:49 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, February 26, 2010 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

2-jarig                    5-jarig (heropening)
    Prijs-/            26 februari 2010           25 februari 2010
    Veilingsdatum      (verwacht)
    Schikkingsdatum    2 maart 2010               1 maart 2010
    Vervaldatum        4 april 2012               20 november 2014
    Omvang uitgifte/
    Omvang heropening  TBD                        USD 1 miljard
    Huidige
    uitstaande         N/A                        USD 5,5 miljard
    Coupon             TBD                        2,625%
    Betalingsdata      Elke 4de april en          Elke 20ste november en
                       4de oktober, te beginnen   en 20ste mei, te beginnen
                       op 4 april 2010            op 20 mei 2010
    CUSIP              31398AH54                  31398AZV7
    Notering           Een aanvraag wordt         Een aanvraag wordt
                       ingediend voor             ingediend voor
                       notering van de            notering van de
                       effecten op de             effecten op de
                       Euro MTF Markt van         Euro MTF Markt van
                       de beurs van Luxemburg     de beurs van Luxemburg
    Veilingstijd       N/A                        10u30 - 11u00 EST

Bij deze nieuwe uitgifte zijn Barclays Capital Inc., Citigroup Global Markets Inc., en Morgan Stanley & Co. de gezamenlijke hoofdbeheerders. Medebeheerders zijn Blaylock Robert Van LLC, Credit Suisse Securities (USA) LLC, Deutsche Bank Securities Inc., FTN Financial Capital Markets, Jefferies & Company, Inc. en UBS Securities LLC.

Fannie Mae is een aandeelhoudersbedrijf met een publieke missie. Ons doel is om betaalbare huisvesting uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar lokale gemeenschappen te brengen om de Amerikaanse woningmarkt te bedienen. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Ongeoorloofd gebruik van dit merk is verboden.

BRON Fannie Mae