Fannie Mae kondigt nieuwe uitgifte aan van nieuwe 3-jarige Benchmark Notes(R) voor 7 mei 2013

11 Maa, 2010, 00:40 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 11, 2010 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

3-jarig
    Prijsdatum          11 maart 2010
    Schikkingsdatum     15 maart 2010
    Vervaldatum         7 mei 2013
    Omvang uitgifte     TBD
    Coupon              TBD
    Betalingsdata       Elke 7de mei en 7de november vanaf 7 mei 2010
    CUSIP               31398AJ94
    Notering            Een aanvraag wordt ingediend voor notering van de
                        effecten op de EuroMTF markt van de Luxemburgse
                        effectenbeurs

Barclays Capital Inc., Deutsche Bank Securities Inc., en J.P. Morgan & Co. zijn de gezamenlijke hoofdbeheerders. Medebeheerders zijn Banc of America Securities, CastleOak Securities, L.P., FTN Financial Capital Markets, RBC Capital Markets, UBS Securities LLC en Williams Capital Group L.P.

Fannie Mae is een aandeelhoudersbedrijf met een publieke missie. Ons doel is om betaalbare huisvesting uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar lokale gemeenschappen te brengen om de Amerikaanse woningmarkt te bedienen. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. 2008 is het zeventigste jaar waarin we onze diensten aanbieden op de Amerikaanse huizenmarkt. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Ongeoorloofd gebruik van dit merk is verboden.

BRON Fannie Mae