Fannie Mae kondigt nieuwe uitgifte aan van nieuwe 5-jarige Benchmark Notes(R)

12 Okt, 2007, 20:14 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 12 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

5-jarig
    Prijsdatum                          16 oktober 2007
    Schikkingsdatum                     18 oktober 2007
    Vervaldatum                         19 november 2012
    Omvang uitgifte                     4 miljard US$
    Coupon                              TBD
    Betaal data                         iedere 19de mei en 19de
                                         November, te beginnen op 19
                                         november 2007
    CUSIP                               31398AHZ8
    Notering                            Een aanvraag wordt ingediend
                                         voor notering
                                         van de effecten op de EuroMTF
                                         markt van de Luxemburgse
                                         effectenbeurs

Goldman Sachs & Co., Lehman Brothers Inc. en J.P. Morgan Securities zijn de gezamenlijke hoofdbeheerders. Medebeheerders zijn de Banc of America Securities LLC, Barclays Capital Inc., Bear, Stearns & Co. Inc., Citigroup Global Markets Inc., Deutsche Bank Securities Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc., Morgan Stanley & Co. Incorporated en UBS Securities LLC. Er is een aangestelde verkoopgroep, die uit acht andere makelaars bestaat.

Fannie Mae is een bedrijf in bezit van aandeelhouders met een openbare opdracht. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten voordele van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om leningen te voorzien aan lage tarieven aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen om een bepaalde belegging aan te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier vermeld worden moet enkel gemaakt worden op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of deze effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële toestand. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk is zonder toestemming verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae