Fannie Mae kondigt nieuwe uitgifte driejarige Benchmark Notes aan

13 Dec, 2006, 19:06 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, December 13 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

3-jarig
    Prijsdatum              15 december 2006
    Schikkingsdatum         19 december 2006
    Vervaldatum             15 december 2009
    Grootte uitgifte        US$3 miljard
    Coupon                  TBD
    Betalingsdata           Iedere 15 juni en 15 december,
                            te beginnen op 15 juni 2007
    CUSIP                   31359M2S1
    Notering                Aanvraag zal worden ingediend
                            om de obligaties te vermelden
                            op de EuroMTF-markt van de effectenbeurs
                            van Luxemburg

Banc of America Securities LLC, Bear, Stearns & Co. Inc., en Morgan Stanley & Co. Inc. zijn de gezamenlijke leidende banken. Onder de co-managers zijn Citigroup Global Markets Inc., FTN Financial Capital Markets, HSBC Securities (USA) Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc., Nomura Securities Inc., UBS Securities LLC en The Williams Capital Group, L.P. Er is een aangestelde verkoopgroep die bestaat uit nog negen handelaren.

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert volgens een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar het het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de prospectus van Fannie Mae van 17 oktober 2005 en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U zou pas in obligaties moeten handelen als u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U zou tevreden moeten zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, zou u een juist gekwalificeerde financieel adviseur moeten raadplegen.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Ongeoorloofd gebruik van dit merk is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae