Fannie Mae kondigt nieuwe uitgifte driejarige Benchmark Notes(R) aan

06 Maa, 2007, 02:54 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 6 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

3-jarig
    Prijsdatum        n.t.b.
    Schikkingsdatum   Prijsdatum + 2 werkdagen
    Vervaldatum       12 maart 2010
    Omvang uitgifte   US$3 miljard
    Coupon            n.t.b.
    Betalingsdata     Iedere 12 maart en 12 september, te beginnen
                      op 12 september 2007
    CUSIP             31359M5Z2
    Notering          Een aanvraag wordt ingediend voor notering van
                      de effecten op de EuroMTF-markt van de
                      Luxemburgse effectenbeurs

De gezamenlijke hoofdbeheerders zijn Goldman Sachs & Co., J.P. Morgan Securities en Morgan Stanley & Co. Incorporated. Medebeheerders zijn Banc of America LLC, Barclays Capital Inc., Deutsche Bank Securities Inc., HSBC Securities (USA) Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc. en UBS Securities LLC. Er is een aangestelde verkoopgroep die uit tien andere makelaars bestaat.

Fannie Mae is genoteerd aan de beurs in New York en werkt conform federale statuten. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de huizenmarkt meer toegankelijk te maken voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van huiseigenaars op te trekken tot 55 procent; huiseigenaarschap en huurhuizen tot een succes te maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen en het aanbod aan betaalbare woningen uit te breiden waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het internet via http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht bevat geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen om een bepaalde belegging aan te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier vermeld worden moet enkel gemaakt worden op grond van de informatie in de prospectus van Fannie May van 17 oktober 2005. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of deze effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële toestand. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae