Fannie Mae kondigt nieuwe uitgifte tienjarige Benchmark Notes(R) aan

14 Nov, 2006, 11:32 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, November 14 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

10-jarig
    Prijsdatum                    15 november 2006
    Schikkingsdatum               17 november 2006
    Vervaldatum                   15 december 2016
    Grootte uitgifte/uitstaand    US$3 miljard
    Coupon                        TBD
    Betalingsdata                 Iedere 15 juni en 15 december, te beginnen
                                  op 15 december 2006
    CUSIP                         31359M2D4
    Notering                      Aanvraag zal worden ingediend om de
                                  obligaties te vermelden op de EuroMTF-markt
                                  van de effectenbeurs van Luxemburg

Barclays Capital Inc., Goldman Sachs & Co., en J.P. Morgan Securities Inc. zijn de gezamenlijke leidende banken. De co-managers omvatten Banc of America Securities LLC, Bear, Stearns & Co. Inc., Deutsche Bank Securities Inc., HSBC Securities (USA) Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc., Morgan Stanley & Co., en UBS Securities LLC. Er is een aangestelde verkoopgroep die bestaat uit nog tien handelaren.

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert volgens een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar het het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de prospectus van Fannie Mae van 17 oktober 2005 en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U zou pas in obligaties moeten handelen als u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U zou tevreden moeten zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, zou u een juist gekwalificeerde financieel adviseur moeten raadplegen.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Ongeoorloofd gebruik van dit merk is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae