Fannie Mae kondigt nieuwe uitgifte tienjarige Benchmark Notes(R) aan

08 Jan, 2007, 19:48 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, January 8 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

10-jarig
    Prijsdatum           10 januari 2007
    Schikkingsdatum      12 januari 2007
    Vervaldatum          13 februari 2017
    Grootte uitgifte     US$3 miljard
    Coupon               Wordt nader bepaald
    Betalingsdata        Iedere 13 februari en 13 augustus, te beginnen op 13
                         februari 2007
    CUSIP                31359M4D2
    Notering             Aanvraag zal worden ingediend om de obligaties te
                         vermelden op de EuroMTF-markt van de effectenbeurs
                         van Luxemburg

Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc. en UBS Securities LLC zijn de gezamenlijke leidende banken. Co-managers zijn Barclays Capital Inc., Citigroup Global Markets Inc., Deutsche Bank Securities Inc., HSBC Securities (USA) Inc., J.P. Morgan Securities en Morgan Stanley & Co. Incorporated. Er is een aangestelde verkoopgroep die bestaat uit nog tien handelaren.

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert volgens een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar het het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de prospectus van Fannie Mae van 17 oktober 2005 en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U zou pas in obligaties moeten handelen als u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U zou tevreden moeten zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, zou u een juist gekwalificeerde financieel adviseur moeten raadplegen.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Ongeoorloofd gebruik van dit merk is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae