Fannie Mae Maakt Nieuwe US$3 Miljard Emissie Vijfjarige Benchmark Notes(R) Bekend

13 Okt, 2006, 22:49 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 13 /PRNewswire/ --

Het volgende is uitgegeven door Fannie Mae (NYSE: FNM):

vijfjarig
    Prijsdatum                       17 oktober 2006
    Afwikkelingsdatum                19 oktober 2006
    Aflossingsdatum                  15 oktober 2011
    Emissie Grootte/Openstaande      US$3 Miljard
    Coupon                           TBD
    Betaaldata                       Elke 15 april en 15 oktober,
                                      Beginnend op 15 april 2007
    CUSIP                            31359MZ30
    Optekening                       Verzoek zal worden ingediend om de
                                      effecten te noteren op de EuroMTF
                                      markt van de effectenbeurs van
                                      Luxemburg

Citigroup Capital Markets. Inc., Goldman Sachs & Co. en HSBC Securities (USA) zijn de gemeenschappelijk leidende managers. De co-managers bestaan uit Bear, Stearns & Co. Inc., Deutsche Bank Securities Inc., J.P. Morgan Securities Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc., Morgan Stanley & Co. en de Williams Capital Group, L.P. Er is een aangewezen verkoopgroep bestaande uit 10 additionele handelaren.

Fannie Mae is een New York's beurshandel bedrijf en het grootste non-banking financiële dienstverleningsbedrijf ter wereld. Het opereert in uitvoering van een federale wet en is de grootste bron van het land voor het financieren van hypotheken op huizen. Fannie Mae werkt aan het verkleinen van de landelijke "huiseigendom gaten" door middel van een 2 biljoen dollar "American Dream Comittment" om de huiseigendom cijfers te laten toenemen en 18 miljoen beoogde Amerikaanse families tegen het einde van het decennium van dienst te zijn. Sinds 1968 heeft Fannie Mae meer dan 5,7 biljoen dollar aan hypotheken verstrekt aan meer dan 58 miljoen families. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het Internet op http://fanniemae.com.

Dit persbericht bevat geen aanbod tot het verkopen of het verzoek tot een aanbod tot het kopen van effecten van Fannie Mae. Niets in dit persbericht bevat advies ten gunste van het kopen of verkopen van bepaalde beleggingen. Elke beleggingsbeslissing wat betreft elke willekeurige aanschaf van effecten waarnaar hierin wordt verwezen, dient enkel te worden gemaakt op basis van informatie verkregen uit Fannie Mae's Aangeboden Rondschrijven van 19 januari 2004. Bovendien mag er geen vertrouwen worden gebaseerd op basis van de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie verkregen uit dit persbericht.

U dient niet te handelen in effecten, tenzij u hun aard en de grootte van de blootstelling aan de risico's ervan begrijpt. U dient tevreden te zijn dat zij geschikt zijn voor u in het licht van uw omstandigheden en uw financiële situatie. Indien u enigszins twijfelt dan dient u een geschikte en gekwalificeerde financieel adviseur te raadplegen.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Onbevoegd gebruik van dit merk is verboden.

Web site: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae