Fannie Mae maakt vandaag de prijsstelling bekend van de nieuwe emissie Benchmark Notes(R) op 2 jaar, vervallende op 4 april 2012

01 Maa, 2010, 14:36 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 1, 2010 /PRNewswire/ --

Hierna volgen de details van de emissies van Fannie Mae (NYSE: FNM):

op 2 jaar
                                      ---------
    Datum vaststelling emissiekoers   26 februari 10
    Betalingsdatum                    02 maart 2010
    Vervaldatum                       04 april 2012
    Grootte van emissie               4,0 miljard Amerikaanse dollar
    Coupon                            1,000%
    Prijs                             99,959
    Rendement                         1,020%
    Uitkeringsdata                    jaarlijks op 4 april en op 4 oktober,
                                      beginnend op 4 april 2010
    Marge                             +20 basispunten/0,875% 29/02/2012
                                      Fin.V.S.
    CUSIP                             31398AH54
    Notering                          Een aanvraag wordt ingediend voor
                                      notering effecten op de EuroMTF-markt
                                      van de Luxemburgse effectenbeurs

De leden van het bankensyndicaat zijn Barclays Capital Inc., Citigroup Global Markets Inc., en Morgan Stanley & Co. Co-lead managers zijn onder andere Blaylock Robert Van LLC, Credit Suisse Securities (USA) LLC, Deutsche Bank Securities Inc., FTN Financial Capital Markets, Jefferies & Company, Inc. en UBS Securities LLC.

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

BRON Fannie Mae