Fannie Mae maakt vandaag de prijsstelling bekend van de nieuwe emissie Benchmark Notes(R) op 3 jaar

10 Jul, 2009, 01:52 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, July 10 /PRNewswire/ --

Hierna volgen de details van de emissies van Fannie Mae (NYSE: FNM):

op 3 jaar
    Datum vaststelling emissiekoers  9 juli 2009
    Betalingsdatum                   10 juli 2009
    Vervaldatum                      10 augustus 2012
    Grootte van emissie              4 miljard Amerikaanse dollar
    Coupon                           1,750%
    Prijs                            99,926
    Rendement                        1,775%
    Uitkeringsdata                   jaarlijks op 10 augustus en 10 februari
                                     beginnend op 10 augustus 2009
    Marge                            +32 basispunten/1,500%
                                     15 juli 2012 Financiën V.S.
    CUSIP                            31398AYM8
    Notering                         Een aanvraag wordt ingediend voor
                                     notering van de effecten op de
                                     EuroMTF-markt van de Luxemburgse
                                     effectenbeurs

De leden van het bankensyndicaat zijn Banc of America Securities, Barclays Capital Inc., en J.P. Morgan & Co-lead managers zijn onder andere Goldman Sachs & Co., MFR Securities, Inc., Morgan Stanley & Co., en UBS Securities LLC.

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

BRON Fannie Mae