Fannie Mae meldt tweedekwartaalcijfers 2008

09 Aug, 2008, 01:28 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, August 9 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) heeft vandaag haar tweedekwartaalcijfers ingediend bij de U.S. Securities and Exchange Commission, op formulier 10-Q. De indiening betekent de geconsolideerde financiële verslaglegging over het tweede kwartaal van 2008. De volgende documenten zijn nu beschikbaar op de website van Fannie Mae:

-- Persbericht met de tweedekwartaalcijfers 2008
    -- Tweede kwartaal 2008 10-Q samenvatting voor beleggers
    -- Kwartaalverslag van Fannie Mae op formulier 10-Q

Fannie Mae organiseert om 10:30 's ochtends (oostkusttijd) een conference call voor de investeringsgemeenschap. Mary Lou Christy, senior vice-directeur van Investor Relations, organiseert de conference call. Voorzitter en algemeen directeur Daniel H. Mudd en uitvoerend vice-directeur en financieel directeur Stephen M. Swad zullen zich richten tot de investeerders en analisten, en samen met de andere leden van het senior management hun vragen beantwoorden.

Het inbelnummer voor de V.S. en Canada is +1-888-484-9235, voor internationale bellers is het inbelnummer +1-706-679-3722. De bevestigingscode is 55011092. Geïnteresseerden dienen vijf tot tien minuten voor aanvang in te bellen. Vanaf 8 augustus om 2:00 's middags (oostkusttijd) zal een opname van de conference call dertig dagen lang te beluisteren zijn tot middernacht (oostkusttijd) op 5 september.

Het inbelnummer voor de opname is +1-800-642-1687 voor de V.S. en Canada, en voor internationale bellers +1-706-645-9291. De bevestigingscode is 55011092. De conference call wordt ook op internet uitgezonden (www.fanniemae.com) en is af te luisteren tot 30 dagen na dato.

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. 2008 is het zeventigste jaar waarin we onze diensten aanbieden op de Amerikaanse huizenmarkt. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae