Fannie Mae Plant Emissie van Benchmark REMIC(TM)

07 Nov, 2006, 22:02 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, November 7 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) heeft vandaag de intenties uitgesproken van een prijsstelling van een Benchmark REMIC(TM) gedurende de week van 13 november 2006. Lehman Brothers Inc., J.P. Morgan Securities Inc. en UBS Securities LLC zullen de gemeenschappelijke lead managers zijn.

Benchmark REMICs zijn multi-klasse hypotheekgerelateerde effecten met verbeterde structurele prijstransparantie en liquiditeit voor vastrentende beleggers. Deze effecten zullen over het algemeen gepaard gaan met enkelvoudige familie Fannie Mae MBS-fondsen met vaste rente en een eerste pandrecht en zullen een grote emissieomvang van Guaranteed Maturity Class (GMC) met een aangegeven vervaldatum omvatten. De GMC zal door middel van een traditioneel emissiesyndicaat van dealers op de markt gebracht worden. Meer details over Fannie Mae Benchmark REMICs kunt u vinden op http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht bevat geen aanbod tot het verkopen of het verzoek tot een aanbod tot het kopen van effecten van Fannie Mae. Niets in dit persbericht bevat advies ten gunste van het kopen of verkopen van bepaalde beleggingen. Elke beleggingsbeslissing wat betreft elke willekeurige aanschaf van effecten waarnaar hierin wordt verwezen, dient enkel te worden gemaakt op basis van de toepasselijke aangeboden documenten. Bovendien mag er geen vertrouwen worden gebaseerd op basis van de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie verkregen uit dit persbericht.

U dient niet te handelen in effecten, tenzij u hun aard en de grootte van de blootstelling aan de risico's ervan begrijpt. U dient tevreden te zijn dat zij geschikt zijn voor u in het licht van uw omstandigheden en uw financiële situatie. Indien u enigszins twijfelt dan dient u een geschikte en gekwalificeerde financieel adviseur te raadplegen.

Fannie Mae is een bedrijf dat staat genoteerd op de beurs van New York. Het opereert in uitvoering van een federaal statuut. Fannie Mae wil middels zijn "American Dream Commitment" de huizenmarkt toegankelijker maken voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen, het huiseigendom percentage onder minderheidsgroeperingen verhogen tot 55 procent, huiseigendom en het huren van woningen een succes maken voor miljoenen families die het risico lopen hun huizen te verliezen en het het aanbod uitbreiden van betaalbare huizen waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het Internet op http://www.fanniemae.com.

Benchmark REMICs is en handelsmerk van Fannie Mae. Onbevoegd gebruik van dit merk is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae