Fannie Mae plant emissie van eerste Benchmark REMIC(TM)

08 Jun, 2006, 00:52 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, June 7 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) heeft vandaag aangekondigd van plan te zijn om de eerste Benchmark REMIC(TM) uit te geven tijdens de week van 19 juni 2006. Bear, Stearns & Co. Inc., Lehman Brothers Inc. en UBS Securities LLC zullen de gezamenlijke hoofdbeheerders zijn.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht mag worden opgevat als een advies over de voordelen om een bepaalde belegging te kopen of te verkopen. Een beslissing tot aankoop van de effecten die hier worden vermeld, dient uitsluitend te worden genomen op basis van de betreffende emissiedocumenten. Men mag daarbij niet vertrouwen op de volledigheid of juistheid van de informatie die in dit persbericht wordt gegeven.

U moet de aard van de effecten en het mogelijke risico voor u volledig begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw persoonlijke situatie en financiële toestand. Vraag het advies van een voldoende deskundige financiële adviseur indien u twijfels hebt.

Fannie Mae is genoteerd aan de beurs van New York en werkt conform federale statuten. Fannie Mae wil via haar 'American Dream Commitment' de huizenmarkt meer toegankelijk maken voor miljoenen eerste eigenaars, het aantal eigenaars van huizen bij minderheidsgroepen optrekken tot 55 procent, voorkomen dat miljoenen gezinnen die een huis hebben gekocht of huren, het dreigen te verliezen en het aanbod aan betaalbare woningen uitbreiden waar die het meest nodig zijn. Nadere informatie over Fannie Mae kunt u lezen op internet op http://www.fanniemae.com.

Benchmark REMICs is een handelsmerk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae