Fannie Mae publiceert maandelijkse samenvatting voor april 2009

30 Mei, 2009, 02:27 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, May 30 /PRNewswire/ --

De maandelijkse samenvatting voor april 2009 van Fannie Mae (NYSE: FNM) is nu beschikbaar op www.fanniemae.com/ir/monthly. Dit maandelijkse rapport bevat informatie over de maandelijkse bedrijfsactiviteiten van Fannie Mae, alsook die van dit jaar tot op dit moment, met betrekking tot onze bruto hypotheekportefeuille, mortgage-backed securities en andere garanties, metingen voor rentestandrisico's, en het percentage ernstige betalingsachterstanden.

Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om de liquiditeit van de hypotheekmarkt de verbeteren door fondsen aan hypotheekbankiers en andere kredietverstrekkers te leveren zodat huizenkopers van hen kunnen lenen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

BRON Fannie Mae