Fannie Mae stelt de koers vast voor de nieuwe emissie van Benchmark Notes(R) op 3 jaar

15 Dec, 2006, 18:06 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, December 15 /PRNewswire/ --

Hierna volgen de details van de emissies van Fannie Mae (NYSE: FNM):

Op 3 jaar
    Datum vaststelling van emissiekoers 15 december 2006
    Betalingsdatum                      19 december 2006
    Vervaldatum                         15 december 2009
    Totale waarde van emissie           US$ 3 miljard
    Coupon                              4,625%
    Koers                               99,722
    Rendement                           4,726%
    Spread                              +19,5 basispunten / 4,625% 15/11/2009
                                         Amerikaanse schatkistwaarden
    Uitkeringsdata                      Jaarlijks op 15 juni en 15 december,
                                         beginnend op 15 juni 2007
    CUSIP                               31359M2S1
    Notering                            Een aanvraag wordt ingediend om de
                                         effecten te noteren op de EuroMTF-
                                         markt van de Luxemburgse beurs

De gezamenlijke hoofdbeheerders zijn Banc of America Securities LLC, Bear, Stearns & Co. Inc. en Morgan Stanley & Co. Inc. Medebeheerders zijn Citigroup Global Markets Inc., FTN Financial Capital Markets, HSBC Securities (USA) Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc., Nomura Securities Inc., UBS Securities LLC en The Williams Capital Group, L.P. Er is een specifieke verkoopgroep bestaande uit negen andere makelaars.

Fannie Mae is genoteerd aan de beurs van New York en werkt conform federale statuten. Fannie Mae wil via haar 'American Dream Commitment' de huizenmarkt meer toegankelijk maken voor miljoenen eerste eigenaars, het aantal eigenaars van huizen bij minderheidsgroepen optrekken tot 55 procent, voorkomen dat miljoenen gezinnen die een huis hebben gekocht of huren, het dreigen te verliezen en het aanbod aan betaalbare woningen uitbreiden waar die het meest nodig zijn. Nadere informatie over Fannie Mae kunt u lezen op internet op http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht mag worden opgevat als een advies over de voordelen om een bepaalde belegging te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten waarnaar hier wordt verwezen, dient uitsluitend te worden genomen op basis van de informatie in het emissieprospectus van Fannie Mae gedateerd 17 oktober 2005. Men mag daarbij niet vertrouwen op de volledigheid of juistheid van de informatie die in dit persbericht wordt gegeven.

U moet de aard van de effecten en het mogelijke risico voor u volledig begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw persoonlijke situatie en financiële toestand. Vraag het advies van een voldoende deskundige financiële adviseur indien u twijfels hebt.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae