Fannie Mae stelt prijs nieuwe uitgifte driejarige Benchmark Notes(R) vast

05 Maa, 2008, 21:19 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 5 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

3-jarig
    Prijsdatum         5 maart 2008
    Betalingsdatum     7 maart 2008
    Vervaldatum        11 april 2011
    Grootte emissie    US$ 3 miljard
    Coupon             2,750%
    Prijs              99,710
    Rendement          2,849%
    Marge              +121,5 basispunten / 2,000%   2/28/2010 Financiën VS
    Betalingsdata      Iedere 11 april en 11 oktober,
                        te beginnen op 11 april 2008
    CUSIP              31398APG1
    Notering           Aanvraag zal worden ingediend om de effecten
                        te noteren op de EuroMTF-markt
                        van de effectenbeurs van Luxemburg

De leden van het bankensyndicaat zijn Barclays Capital Inc., Deutsche Bank Securities Inc. en Goldman Sachs & Co. Co-lead managers zijn onder andere HSBC Securities (USA) Inc., J.P. Morgan Securities Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities, Morgan Stanley & Co. en UBS Securities LLC. Er is een benoemde verkoopgroep bestaande uit acht andere makelaars.

Fannie Mae is een aandeelhoudersbedrijf met een publieke missie. Ons doel is om betaalbare huisvesting uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar lokale gemeenschappen brengen om de Amerikaanse woningmarkt te bedienen. Fannie Mae heeft een federale concessie en is actief in de secondaire hypotheekmarkt van Amerika om te garanderen dat hypothecaire bankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om tegen lage tarieven aan huizenkopers te lenen. In 2008 zullen we de Amerikaanse woningmarkt 70 jaar hebben bediend. Het is onze taak om diegenen te helpen die Amerika huisvesten.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae van 17 oktober 2005. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een gedeponeerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae