Fannie Mae stelt prijs nieuwe uitgifte vijfjarige Benchmark Notes(R) vast

17 Okt, 2006, 19:20 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 17 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

5-jarig
    Prijsdatum          17 oktober 2006
    Schikkingsdatum     19 oktober 2006
    Vervaldatum         15 oktober 2011
    Grootte uitgifte    US$3 miljard
    Coupon              5,000%
    Prijs               99,961
    Rendement           5,009%
    Marge               +31,5 basispunten / 4,500% 30-09-2011 Financiën VS
    Betalingsdata       Iedere 15 april en 15 oktober, te beginnen op 15
                         april 2007
    CUSIP               31359MZ30
    Lijst               Aanvraag zal worden ingediend om de obligaties te
                         vermelden op de EuroMTF-markt van de effectenbeurs
                         van Luxemburg

Citigroup Capital Markets. Inc., Goldman Sachs & Co., en HSBC Securities (USA) Inc. zijn de gezamenlijke leidende banken. De co-managers omvatten Bear, Stearns & Co. Inc., Deutsche Bank Securities Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc., J.P. Morgan Securities Inc., Morgan Stanley & Co., en The Williams Capital Group, L.P. Er is een aangestelde verkoopgroep die bestaat uit nog 10 handelaren.

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert volgens een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar het het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de prospectus van Fannie Mae van 17 oktober 2005 en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U zou niet in obligaties moeten handelen, tenzij u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U zou tevreden moeten zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, zou u een juist gekwalificeerde financieel adviseur moeten raadplegen.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Ongeoorloofd gebruik van dit merk is verboden.

Web site: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae