Fannie Mae stelt prijs vast nieuwe uitgifte tweejarige Benchmark Notes(R)

27 Feb, 2009, 16:40 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, February 27 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgegeven door Fannie Mae (NYSE: FNM):

2-Year
    Prijsdatum        26 februari 2009
    Schikkingsdatum   27 februari 2009
    Vervaldatum       23 maart 2011
    Grootte uitgifte  US$ 15 miljard
    Coupon            1,750%
    Prijs             99,897
    Rendement         1,801%
    Betalingsdata     Elke 23ste maart en 23ste september, te beginnen op 23
                       maart 2009
    Marge             +68 basispunten / 0,875%
                      28/02/2011 Financiën VS
    CUSIP             31398AVQ2
    Lijst             Aanvraag zal worden ingediend om de obligaties te
                       vermelden op de EuroMTF-markt van de
                       effectenbeurs van Luxemburg

De leden van het bankensyndicaat zijn Barclays Capital Inc., J.P. Morgan & Co., en UBS Securities LLC. Co-lead managers zijn onder andere Banc of America Securities, Deutsche Bank Securities Inc., Goldman Sachs & Co., en Williams Capital Group LP.

Fannie Mae is een bedrijf dat in bezit is van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere kredietverschaffers genoeg fondsen hebben om leningen tegen lage tarieven te verstrekken aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk is zonder toestemming verboden.

BRON Fannie Mae