Fannie Mae stelt prijs vast nieuwe uitgifte tweejarige Benchmark Notes(R)

13 Sep, 2006, 20:00 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, September 13 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgegeven door Fannie Mae (NYSE: FNM):

2 jaar
    Prijsdatum             13 september 2006
    Schikkingsdatum        15 september 2006
    Vervaldatum            15 september 2008
    Grootte uitgifte       US$4 miljard
    Coupon                 5,000%
    Prijs                  99,912
    Rendement              5,047%
    Marge                  +24,5/4,875%   31-08-2008 Financiën VS
    Betalingsdata          Iedere 15 maart en 15 september, te beginnen op
                            15 maart 2007
    CUSIP                  31359MX40
    Lijst                  Aanvraag zal worden ingediend om de obligaties te
                            vermelden op de EuroMTF-markt van de
                            effectenbeurs van Luxembourg

Banc of America Securities LLC, Barclays Capital Inc., en J.P. Morgan Securities, Inc. zijn de gezamenlijke leidende managers. De co-managers omvatten Bear, Stearns & Co. Inc., Blaylock & Company, Inc., FTN Financial Capital Markets, Goldman Sachs & Co., HSBC Securities (USA) Inc., Lehman Brothers Inc., Morgan Stanley & Co., en UBS Securities LLC. Er is een aangestelde verkoopgroep die bestaat uit nog 10 handelaren.

Fannie Mae is een bedrijf op de New York Stock Exchange. Het functioneert volgens een federale concessie. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de bereikbaarheid van het hebben van een eigen huis uit te breiden voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van mensen die een eigen huis hebben helpen stijgen tot 55 procent; het hebben van een eigen huis en huurhuizen een succes maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen; en de levering van betaalbare woningen te verruimen waar het het hardst nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kan op internet worden gevonden op http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht bevat geen bod voor de verkoop of een verzoek van een bod voor de koop van obligaties van Fannie Mae. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van het kopen of verkopen van een investering in het bijzonder. Investeringsbeslissingen met betrekking tot de aankoop van obligaties waarnaar hierin wordt verwezen moeten alleen worden gemaakt op basis van informatie in de prospectus van Fannie Mae van 17 oktober 2005 en er mag geen vertrouwen worden gesteld op de volledigheid of nauwkeurigheid van de informatie in dit persbericht.

U zou niet in obligaties moeten handelen, tenzij u hun aard en de mate van uw blootstelling aan risico's begrijpt. U zou tevreden moeten zijn dat zij geschikt voor u zijn in het licht van uw omstandigheden en financiële situatie. Als u twijfels hebt, zou u een juist gekwalificeerde financieel adviseur moeten raadplegen.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Ongeoorloofd gebruik van dit merk is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae