Fannie Mae stelt prijs vast van nieuwe 5-jarige Benchmark Notes(R)

17 Okt, 2007, 02:54 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, October 17 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

5-jarig
    Prijsdatum         16 oktober 2007
    Schikking datum    18 oktober 2007
    Vervaldatum        19 November 2012
    Omvang uitgifte    4 miljard US$
    Coupon             4,750%
    Prijs              99,669
    Rendement          4,825%
    Marge              +47,5 basispunten / 4,250% Financiën V.S.
    Betaal data        Elke 19de mei en 19de november, te beginnen op
                       19 november 2007
    CUSIP              31398AHZ8
    Notering           Een aanvraag wordt ingediend voor notering van
                       de effecten op de EuroMTF-markt van de
                       Luxemburgse effectenbeurs

Goldman Sachs & Co., Lehman Brothers Inc., and J.P. Morgan Securities zijn de gezamenlijke hoofdbeheerders. Medebeheerders zijn de Banc of America Securities LLC, Barclays Capital Inc., Bear, Stearns & Co. Inc., Citigroup Global Markets Inc., Deutsche Bank Securities Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc., Morgan Stanley & Co. Incorporated, en UBS Securities LLC. Er is een aangestelde verkoopgroep, die uit acht andere makelaars bestaat.

Fannie Mae is een onderneming in het bezit van aandeelhouders en heeft een publieke missie. Wij zijn er om het aanbod van betaalbare woningen te vergroten en wereldkapitaal naar locale gemeenschappen te brengen om de huizenmarkt in de V.S. van dienst te zijn. Fannie Mae heeft een federaal statuut en opereert in de secondaire hypotheekmarkt van Amerika om ervoor te zorgen dat hypotheekbanken en andere kredietverleners genoeg fondsen hebben om huizenkopers tegen een lage rente geld te lenen. Het is onze taak om de mensen die in Amerika wonen te helpen.

Dit persbericht behelst geen aanbod tot verkoop of een uitnodiging om aandelen van Fannie Mae te kopen. Niets in dit persbericht is bedoeld als advies over de voordelen om een bepaalde investering te doen of te verkopen. Elke beslissing om te beleggen in de hier vermelde effecten moet enkel op basis van de informatie, zoals vermeld in de ter zake doende prospectus van Fannie Mae, worden gemaakt. Er mag niet worden uitgegaan van de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen, voordat u effecten verhandeld. U moet weten of deze effecten voor u, in de context van uw omstandigheden en uw financiële situatie, geschikt zijn. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk is zonder toestemming verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae