Fannie Mae stelt prijs vast van nieuwe 5-jarige Benchmark Notes(R)

16 Mei, 2007, 22:19 BST Van Fannie Mae

WASHINGTON, May 16 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

5-jarig (nieuwe uitgifte)
    Prijsdatum         16 mei, 2007
    Schikkingsdatum    18 mei, 2007
    Vervaldatum        18 mei, 2012
    Omvang uitgifte    3 miljard US $
    Coupon             4,875%
    Prijs              99,759
    Rendement          4,930%
    Marge              +31,5 basispunten / 4,500% 04/30/2012 Financiën V.S.
    Betaal data        Elke 18de mei en 18 de november, te beginnen op
                       18 de november 2007
    CUSIP              31398ABX9
    Notering           Een aanvraag wordt ingediend voor notering van
                       de effecten op de EuroMTF-markt van de
                       Luxemburgse effectenbeurs

Barclays Capital Inc., Lehman Brothers Inc. en UBS Securities LLC zijn de gezamenlijke hoofdbeheerders. Medebeheerders zijn o.a. de Banc of America LLC, Citigroup Global Markets Inc., Credit Suisse, Goldman Sachs & Co., Merrill Lynch Government Securities Inc., J.P. Morgan Securities, Morgan Stanley & Co. Incorporated, en Nomura Securities Inc. Er is een aangestelde verkoopgroep, die uit negen andere makelaars bestaat.

Fannie Mae is een onderneming in het bezit van aandeelhouders en heeft een publieke missie. Wij zijn er om het aanbod van betaalbare woningen te vergroten en wereldkapitaal naar locale gemeenschappen te brengen om de huizenmarkt in de V.S. ten dienste te zijn. Fannie Mae heeft een federaal statuut en opereert in de secondaire hypotheek markt van Noord-Amerika om ervoor te zorgen dat hypotheekbanken en ander geldleen instellingen genoeg fondsen hebben om potentiële huizenkopers tegen een lage rente geld te lenen. Het is onze taak om de mensen die in Amerika wonen te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht is bedoeld als een advies over de voordelen om een bepaalde belegging aan te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de hier vermelde effecten moet enkel op grond van de informatie, zoals vermeld in de prospectus van Fannie Mae. Er mag niet worden uitgegaan van de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of deze effecten voor u, in de context van uw omstandigheden en uw financiële situatie, geschikt zijn. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk is zonder toestemming verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae