Fannie Mae stelt prijs vast van nieuwe uitgifte driejarige Benchmark Notes(R)

07 Maa, 2007, 05:34 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, March 7 /PRNewswire/ --

Het volgende wordt uitgevaardigd door Fannie Mae (NYSE: FNM):

3-jarig
    Prijsdatum           6 maart 2007
    Schikkingsdatum      8 maart 2007
    Vervaldatum          12 maart 2010
    Omvang uitgifte      US$3 miljard
    Coupon               4,750%
    Prijs                99,930
    Rendement            4,775%
    Marge                +29,5 basispunten / 4,750% 15/02/2010
                         Financiën VS
    Betalingsdata        Iedere 12 maart en 12 september,
                         te beginnen op 12 september 2007
    CUSIP                31359M5Z2
    Notering             Een aanvraag wordt ingediend voor notering
                         van de effecten op de EuroMTF-markt van
                         de Luxemburgse effectenbeurs

De gezamenlijke hoofdbeheerders zijn Goldman Sachs & Co., J.P. Morgan Securities en Morgan Stanley & Co. Incorporated. Medebeheerders zijn Banc of America LLC, Barclays Capital Inc., Deutsche Bank Securities Inc., HSBC Securities (USA) Inc., Lehman Brothers Inc., Merrill Lynch Government Securities Inc. en UBS Securities LLC. Er is een aangestelde verkoopgroep die uit tien andere makelaars bestaat.

Fannie Mae is genoteerd aan de beurs in New York en werkt conform federale statuten. Fannie Mae heeft zich door middel van zijn American Dream Commitment verbonden om de huizenmarkt meer toegankelijk te maken voor miljoenen mensen die voor het eerst een huis kopen; het minderheidspercentage van huiseigenaars op te trekken tot 55 procent; huiseigenaarschap en huurhuizen tot een succes te maken voor miljoenen gezinnen die het risico lopen hun huis te verliezen en het aanbod aan betaalbare woningen uit te breiden waar dat het meest nodig is. Meer informatie over Fannie Mae kunt u vinden op het internet via http://www.fanniemae.com.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen om een bepaalde belegging aan te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier vermeld worden moet enkel gemaakt worden op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae van 17 oktober 2005. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of deze effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële toestand. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Benchmark Notes is een geregistreerd merk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae