Fannie Mae ziet af van bekendmaking uitgifte Benchmark Notes(R) op 2 juni 2009

03 Jun, 2009, 01:59 BST Van Fannie Mae

$codeDebug.log("output array of get country targets countryT

WASHINGTON, June 3 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) maakte vandaag bekend dat het op 2 juni 2009 geen uitgifte van Benchmark Notes bekend zal maken. Het betreft de eerste van twee geplande bekendmakingsdata in juni. Zoals aangegeven in onze uitgiftekalender voor Benchmark-waardepapieren voor 2009 kan het bedrijf afzien van geplande uitgiften van Benchmark Notes.

Fannie Mae is in een bedrijf in bezit van aandeelhouders met een openbare missie. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten behoeve van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om de liquiditeit van de hypotheekmarkt te verbeteren door fondsen aan hypotheekbankiers en andere kredietverstrekkers te leveren zodat huizenkopers van hen kunnen lenen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen van aankoop of verkoop van een bepaalde belegging. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier worden vermeld, moet enkel worden gemaakt op grond van de informatie in de van toepassing zijnde prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of de effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële positie. Raadpleeg in geval van twijfel een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur.

Benchmark Notes is een geregistreerd handelsmerk van Fannie Mae. Gebruik van dit merk zonder toestemming is verboden.

BRON Fannie Mae