Geen publicatie van Benchmark Notes(R) Fannie Mae in december

03 Dec, 2007, 23:13 GMT Van Fannie Mae

WASHINGTON, December 3 /PRNewswire/ --

Fannie Mae (NYSE: FNM) maakte vandaag bekend dat zij deze maand geen Benchmark Notes(R) zal publiceren. Zoals aangekondigd in onze Benchmark Securities(R) publicatiekalender, zal het bedrijf afzien elke geplande Benchmark Notes publicatie.

Fannie Mae is een bedrijf in bezit van aandeelhouders met een openbare opdracht. Fannie Mae werd opgericht om het aantal betaalbare woningen uit te breiden en wereldwijd kapitaal naar plaatselijke gemeenschappen te brengen ten voordele van de Amerikaanse woningmarkt. Fannie Mae heeft federale statuten en is werkzaam in de secundaire hypotheekmarkt om ervoor te zorgen dat hypotheekbankiers en andere geldschieters genoeg fondsen hebben om leningen te voorzien aan lage tarieven aan mensen die een huis kopen. Het is onze taak om diegenen die Amerika huisvesten te helpen.

Dit persbericht vormt geen aanbod om effecten van Fannie Mae te verkopen en is ook geen verzoek tot een aanbod om deze effecten te kopen. Niets in dit persbericht vormt een advies over de voordelen om een bepaalde belegging aan te kopen of te verkopen. Een beslissing om te beleggen in de effecten die hier vermeld worden moet enkel gemaakt worden op grond van de informatie in de prospectus van Fannie Mae. Er mag geen vertrouwen worden gesteld in de volledigheid of juistheid van de informatie in dit persbericht.

U moet de aard van de effecten en de mogelijke risico's begrijpen voordat u effecten verhandelt. U moet weten of deze effecten geschikt zijn voor u in de context van uw omstandigheden en uw financiële toestand. Raadpleeg een voldoende gekwalificeerde financiële adviseur indien u twijfels heeft.

Benchmark Notes en Benchmark Securities zijn geregistreerde handelsmerken van Fannie Mae. Ongeautoriseerd gebruik van deze merken is verboden.

Website: http://www.fanniemae.com

BRON Fannie Mae