Genscape introduceert dekking in Polen -- Nu meer dan 300 locaties bewaakt in de Power Europe Service

14 Sep, 2009, 22:22 BST Van Genscape, Inc.

AMSTERDAM, September 14 /PRNewswire/ --

Genscape, het bedrijf dat als eerste real-time monitoring van Europese energiecentrales en -transport introduceerde, heeft vandaar Polen aangekondigd als nieuwe locatie binnen haar uitgebreide Europese netwerk.

Genscape volgde al energiecentrales en grensoverschrijdende verbindingen in Duitsland, Frankrijk, de Benelux, Italië, de Tsjechische Republiek en Spanje. Nu voegt Genscape Polen toe aan haar dekkingsgebied.

Met de toevoeging van Polen stijgt het aantal locaties waar de Power Europe(R) Service van Genscape wordt geleverd tot boven de 300.

"De markt vraagt in toenemende mate om transparantie en Genscape biedt deze," aldus Adam Hooper, Director van Sales, Europe. "We bieden een unieke service die sinds 2004 gestaag is uitgebreid. Ondanks diverse discussies, initiatieven en regulatieve stappen rond transparantie, zijn de diensten van Genscape nog steeds van grote waarde voor onze klanten."

Het bedrijf heeft plannen voor verdere uitbreiding van de energiediensten. Daarnaast wordt in enkele landen gewerkt aan een vergelijkbare monitoring service voor gas.

Genscape is een vooraanstaande internationale leverancier van energie-informatie voor de goederenmarkten en financiële markten. Genscape past gepatenteerde technologieën en zelfontwikkelde algoritmen toe voor de levering van nauwkeurige en actuele gegevens over capaciteiten, stroom en gebruik van alle belangrijke energieproducten. Het productaanbod omvat onder andere de bekende real-time services voor energie en gas in Noord-Amerika en Europa. Daarnaast biedt Genscape diensten voor market intelligence op basis van fundamentals. Marktdeelnemers vertrouwen hierop om een beter inzicht te verkrijgen in de stimulerende factoren, risico's en dynamiek van regionale gas- en elektriciteitsmarkten. Genscape spant zich ervoor in de marktactiviteiten van de klanten te versterken voor toegang te bieden tot superieure fundamentele gegevens en market intelligence.

Neem voor meer informatie contact op met Madelon Fiekert: +31-20-524-4080 / madelon@genscape.com

BRON Genscape, Inc.