Gewoonweg innovatief: het Jaarverslag 2011 van de Hager Group

03 Sep, 2012, 09:00 BST Van Hager SE

BLIESKASTEL, Duitsland, September 3, 2012 /PRNewswire/ --

- Doorverwijzing: de afbeelding is beschikbaar via epa european pressphoto agency en kan gratis worden gedownload op:  http://www.presseportal.de/pm/102450/hager_group

Er wordt beweerd dat de meest betrouwbare manier van de toekomst voorspellen is die zelf uit te vinden, en dat is precies waar de Hager Group intensief mee bezig is.

In december 2011 is het duidelijk uitgebreide begrip innovatie gepresenteerd op het jaarlijkse managerscongres in Parijs. Het gaat niet eenvoudigweg meer om klassieke productinnovaties, maar om nieuwe diensten, intelligente systemen en slimme oplossingen voor de klanten.

De betekenis van dit innovatieve begrip voor het bedrijf betreft het thema van het nieuwe Jaarverslag 2011.

De interactieve versie is beschikbaar op: http://www.hagergroup.net/annualreport.

Het is niet alleen een simpele lijst met bedrijfscijfers. Onder de titel "From products to solutions" kunt u antwoord krijgen op vragen als: Hoe benadert de Hager Group de uitdagingen van een complexe wereld? Of: Wat betekenen "Smart grid" en "Ambient assisted living"?

Net als in het afgelopen jaar bevat het eveneens een ''Best of'' met beschrijvingen van de belangrijkste producten, gebeurtenissen en het bedrijfsnieuws van 2011 - een jaar dat een volledig nieuw hoofdstuk schrijft in de innovatieve geschiedenis van de Hager Group.

Ontdek het Jaarverslag 2011 op uw pc of iPad - inclusief extra video's, fotogalerijen en audiofragmenten.

De gratis iPad-app kan worden gedownload in iTunes:  http://www.hagergroup.net/annualreport-ipad.

Hager Group

De Hager Group is een toonaangevend leverancier van oplossingen en diensten voor elektrische installaties in woon-, commerciële en industriële gebouwen. Als onafhankelijk gerund familiebedrijf, gevestigd in Blieskastel, Saarland, is de Hager Group een van de innovatieleiders in de branche. 11.400 werknemers genereren een omzet van 1,55 miljard euro (2011). De componenten en applicaties worden geproduceerd op 20 locaties verspreid over de hele wereld en klanten in meer dan 80 landen wereldwijd vertrouwen op hen.

Hager SE
Zum Gunterstal