GLG Partners maken op 3 augustus 2007 de financiële resultaten over het tweede kwartaal van 2007 bekend

03 Aug, 2007, 01:47 BST Van GLG Partners

LONDEN, August 3 /PRNewswire/ --

GLG Partners ("GLG"), een toonaangevende alternatieve aandelenmanager die onlangs een omgekeerde acquisitie transactie met Freedom Acquisition Holdings ("Freedom") (Amex: FRH) bekend maakte, zal op vrijdag 3 augustus 2007 zijn financiële resultaten over het tweede kwartaal, dat eindigde op 30 juni 2007, bekend maken.

GLG zal zijn financiële resultaten bespreken via een telefonische conferentie op vrijdag 3 augustus 2007, om 11:00 AM EDT (New York City) / 4:00 PM BST (Guernsey/Londen). Het nummer voor de live telefonische conferentie is, vanuit de V.S. +1-334-323-6203 en vanuit het Verenigd Koninkrijk +44-(0)-20-7162-0125.

Een webcast van de telefonische conferentie is ook te volgen via de de Freedom Transaction sectie van GLG's website http://www.glgpartners.com.

Over GLG

GLG, de grootste onafhankelijke alternatieve aandelenmanager in Europa en één van de grootste in de wereld, levert zijn bestand van langdurige prestigieuze klanten een divers scala aan investeringsproducten en boekhoudkundige adviezen. GLG is erop gericht om het kapitaal van de klanten te verduurzamen en consistent, absoluut superieur rendement te behalen met weinig risico en weinig correlatie met zowel de equity- als de vaste inkomensmarkten. Sinds het begin, in 1995, heeft GLG voortgebouwd op de oorspronkelijke ideeën van zijn oprichters in de private financiële management industrie, om zich vervolgens te ontwikkelen tot één van 's werelds grootste en meest erkende alternatieve investeringsmanagers, terwijl ze hun traditie van klantgerichte productontwikkeling en klantenservice behielden. Vanaf de opening van de handel op 1 juni 2007, beheerde GLG bruto AUM (Assets Under Management - activa in beheer) ter waarde van meer dan 20 miljard US$.

Website: http://www.glgpartners.com

BRON GLG Partners