GLG Partners present bij Lehman Brothers op de 5e Annual Financial Services Conference

06 Sep, 2007, 19:26 BST Van GLG Partners

LONDEN, September 6 /PRNewswire/ --

GLG Partners (GLG), een toonaangevende alternatieve aandelenmanager maakte vandaag bekend dat zij present zal zijn op de Lehman Brothers 2007 Financial Services Conference in New York om 9.15 uur EDT / 14.15 uur BST, op maandag 10 september 2007. Noam Gottesman, oprichter, Managing Director en mede-CEO zal namens GLG de Freedom Transaction en gerelateerde onderwerpen presenteren. Een webcast van de presentatie is te volgen via de Freedom Transaction sectie van GLG's website op www.glgpartners.com. Een herhaling van de webcast zal 60 dagen beschikbaar blijven op de website van GLG.

Over GLG

GLG, de grootste onafhankelijke alternatieve aandelenmanager in Europa en één van de grootste in de wereld, levert zijn bestand van langdurige prestigieuze klanten een divers scala aan investeringsproducten en boekhoudkundige management diensten. GLG is erop gericht om het kapitaal van de klanten te verduurzamen en consistent, absoluut superieur rendement te behalen met weinig risico en weinig correlatie voor zowel de equity- als de vaste inkomensmarkten. Sinds het begin, in 1995, heeft GLG voortgebouwd op de oorspronkelijke ideeën van zijn oprichters in de private financiële management sector, om zich vervolgens te ontwikkelen tot één van 's werelds grootste en meest erkende alternatieve investeringsmanagers, terwijl ze hun traditie van klantgerichte productontwikkeling en klantenservice hebben weten te behouden. Vanaf 30 juni 2007 beheerde GLG bruto AUM (activa in beheer) ter waarde van meer dan 21 miljard US dollar.

Niets uit dit persbericht of de conferentie mag op welke wijze dan ook geïnterpreteerd worden, of is bedoeld als een aanleiding voor, of een aanbod om advies over investeringen.

Website: http://www.glgpartners.com

BRON GLG Partners